9 Kasım 2013 Cumartesi

Disneyland


Yine merhabalar,

Uzun zamandır bloğuma yazı yazmıyorum. Çünkü sizin için Paris, Fransa'ya gittim. O yüzden fazla yazı yazamadım. Hatta hiç yazı yazamadım. Fotoğrafta gördüğünüz yer Disneyland'ın girişi. Aslında Disney Studios'un girişi.
Disneyland  biletimizi İstanbul'da aldık. Orası muhteşemdi. Heyecanlıydı. Ve korkunçtu!
O kadar korkunçlardı ki !!!
İlk bindiğimiz makine Turtle' dı. Biz çook fazla sıra bekledik. Kaplumbağanın kabuğuna bindiğimizde sadece basit bir eğlence sandık. Ancak öyle değilmiş. Karanlıkta bir sağa- bir sola- bir aşağı bir yukarı döndük. Arada yukarı çıkıp hızla indik. Çok keskin virajlar vardı. Karanlıkta nasıl gördün diye soracaksınız, o kadar hızlıydı ki hızından anlayabiliyordum. Oradayken öleceğimi sandım. Hani çizgi filmlerde olur ya, insanların ağzı geriye doğru fırlar, gerçekten de öyle.
Sonunda indik.


Bir bota bindik.  Uzun ve karanlık bir mağaraya doğru yöneldik. İçeride korsanların kaldığı yerler, mutfaklar, tencereler gibi eski eşyalar vardı.
Monsters'ı izlediniz mi?
Bence çok güzel. Esas da ikincisi.
Disneyland'ı gezerken heryerde Disney karakterleri ile karşılaşıyorsunuz.
Disney Studios'ta korku oteli diye bir şey duydunuz mu? Ben binmesem de babam Amerika'da binmiş. Korkunçmuş. Onun için ben binmedim. Çünkü en üst kattan asansör ile düşüyormuşsun...

Filmlerdeki gibi bir gösteri yaptılar. Müthişti.

Adam gerçekten yanıyor. Sonra söndürdüler, adamın yanacak hali yok ya :)


Ben de onun gibi müzisyen olmak istiyorum :)

Merhaba Micky

 Orada rahat mısın Remy :)
Karşınızda büyük, pembe şatoooo...

Korkunç!!!
vaauvvv kare ağaç !
Burası Alice'in Labirenti. Alice'i izlediniz mi? Ben izledim ve harikaydı.

Kaçmamız gereeeeek!

Merhaba Fare :)


Ben geliyoruuuuummm !!!

1 yorum:

  1. Demirciğim harika bir yazı olmuş !!
    Tekrar gitmiş gibi oldum ve büyük bir keyifle okudum.
    Bulut'un yaşı küçük olduğundan senin kadar ayrıntılı gezememiştik parkı, fotoğraflarından gezemediğimiz yerleri de görmüş oldum, süper oldu :)
    Umarım tekrar ve birlikte gitme fırsatımız olurda, sen burada paylaşamadığın diğer detayları da bize anlatır, parkı tekrar gezdirirsin bize.
    Çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil